torsdag 21 februari 2008

Björn Gustafsson

Titta på den här mannen! Är han inte otroligt söt och charmig? Jag garanterar er, Björn Gustafsson är Sveriges roligaste man! Så klockren. Vissa påstår att han faktiskt är från Lidköping, stämmer detta? Hade jag ingen som helst aning om. Kollade på massa youtube klipp med honom igår, och han får en på ett strålande humör. Mer Björn Gustafsson åt folket, tack!

Idag välte jag annars ut en skänkvagn med klyftpotatis på jobbet. Den satt inte fast i "spärren" när jag skulle hissa upp den i vågen och pang så föll den ner... Inte så roligt! Ganska hemskt kändes det kan jag lova. Men Emelie och Amanda lugnade ner mig och sa att det där händer alla förr eller senare. Så det vart ju lite skönt att höra.

Är riktigt sugen på att beställa hem lite filmer från cdon.com. Men vill helst inte göra det innan jag vet exakt vad jag får i lön nu på måndag så att jag kan strukturera upp min ekonomi lite bättre. Det där lät bra va? Är sugen på Greys Anatomy säsong 3, Death Proof och Råttatouille.

Imorgon är det torsdag vilket innebär fika-dag på jobbet! Jag och Anna ska köpa med oss mousse bakelser från Henry's. Torsdag innebär också sista jobbdagen innan helgen! Underbart. Godnatt med er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Han är helt otroligt. Och visst är han grymt lik en av våra gemensamma vänner? ;) En ledtråd kan vara att vi har en story. Såg förresten att du hade ringt i förmiddags. Förlåt att jag inte svarade eller ringde upp. Såg det alldeles för sent.