torsdag 7 februari 2008

ge mig nått som känns

jag måste vara ärlig och säga: tråkigare jobb har jag aldrig varit med om. pest för sjutton. att jobba vid enportion på dafgårds alltså... men måste stå ut fram till sommaren! hur nu det ska gå.. bara att bita ihop, tänka på alla pengar man tjänar men FAN VAD TRÅKIGT DET ÄR. jag saknar rasta och stämningen man hade där.. men ska jobba där på söndag :) work work all the time

var superkul på sånglektionen idag :) vi pratade lite om showen som vi ska sätta upp i vår, jag och några fler som går hos erika, vi blir 8-10 st som är med och dansar och sjunger! vi ska få ha på oss så jäkla snygga kläder, och sjunga massa bra låtar! längtar.

anna-karin var här i morse med och lämnade lite saker, jag hade precis gått upp så hon fick se mig i min snygga pyjamas. ära det där. nej usch, nu ska jag sova... skulle sovit hos sebbe idag egentligen men det blir imorgon ist, passar bra för sen är jag ledig fre-sön :)

Inga kommentarer: