onsdag 6 februari 2008

The hardest thing in the world

Trött är bara förnamnet... har jobbat och vill helst av allt bara sova men det är så tråkigt att gå och lägga sig det första man gör. Behövde få i mig lite mat också, så slevar i mig lite spagetti, köttbullar och tomatsås här framför datorn. Det var för övrigt inte roligt att jobba, men det hade jag inte förväntat mig heller! Jag och Anna fick i alla fall våran lediga dag beviljad, torsdagen den 28e för då bär det av till branäs, är där tills på söndan.

Annars har dagen bjudit på en promenad i Stenhammar med Älskling, Erik och Pompe. Härligt! Sen drog jag och Anna en snabbis vända på stan, köpte glass med! På det där nya stället vid bion. Pauly's heter de, om jag inte minns fel? Jag äter där jämt! Varje dag känns det som. Men de har så himla god glass :)
Åh vill egentligen sett ett Greys avsnitt, eller Gossip girl... men får vänta till imorgon... dags att sova!

Förresten, vad det är svårt att komma på bra titlar till sina blogginlägg... Jag har kanske dålig fantasi! Äh, det får bli titeln på en Stone Roses låt om spelades mycket för ett år sedan ungefär. Sebbes förtjänst :)

Inga kommentarer: