lördag 15 mars 2008

Gårdagen

Lite bilder från igår som Linda tog. Jag måste definitivt skaffa mig en kamera! Okej, kanske ingen fancy one, det har jag inte råd med... Men någon för jag står inte ut med att inte kunna ta kort när jag vill. Gårdagen var mycket trevlig. Vi fick låna Lindas pojkväns lägenhet och avnjöt alkoholhaltiga drycker bland livliga diskussioner om allt mellan himmel och jord. I bakgrunden spelades bland annat Lars Winnerbäck och allt var så perfekt som det ska vara! Vi for sedan vidare på en annan förfest men där stannade vi inte alltför länge, slutdestinationen blev sedan Stadt. Linda stannade inte så länge dock och jag förstår henne, men det var trevligt så länge hon var med, jag saknar ditt sällskap sweetie, vi måste ta en fika i veckan. Men jag och Anna stannade kvar på Stadt till halv 2 och det var riktigt trevligt, jag kan också bli trött på Stadt men gårdagen var väldigt lyckad. Sov sedan hos min älskling.

Blir förresten inget jobb idag. Så skönt! Ska istället gå milen uppe i Råda med Elin, sedan ska vi förtära lite glass. Ikväll blir det melodifestivalen med älskling, Aleek och Robert.

Viktor kollar på första säsongen av OC i bakgrunden... Jag saknar den serien! Ska nog ta och kolla igenom alla gamla avsnitt någon gång.

Inga kommentarer: