söndag 23 mars 2008

Gårdagens partaj


Fy, mår inget vidare idag... Och det beror inte på för mycket alkohol igår. Nej, min förkyldning vägrar släppa och natten har varit rent ut sagt hemsk. Trodde jag skulle hosta lungorna ur mig. Tur att min käre pojkvän sover så djupt att han inte märkte av det... Har ont i kroppen med. Att jag gick ut igår var nog inte så bra trots allt. Så idag blir en sitta-inne dag, igen. Men jag fick lite luft förut när jag följde Sebbe till Leibel en bit.
Hur var gårdagen då? Förfest hos Adam och sedan ett jäkla drag ute i Sjölunda. Hade jag varit i form hade det säkert varit jätte roligt. Nu var jag ju inte det och kände mig faktiskt mest trött. Trött på fulla folk som alltid gapar. Men stundtals ignorerande jag det faktum att jag faktiskt borde legat hemma nerbäddad i soffan och svängde mina lurviga tillsammans med mina favoriter Aleek, Anna, Rebecca, och självklart min älskling. Ni är bäst, helt klart.

Nu väntar lite privata tankar och funderingar, och givetvis ett Greys Avsnitt. Har precis pratat med Linda och bokat in en fikastund på fredag, det kommer bli bäst. Annars ser veckan ut på följande sätt: Imorgon jobb på Rasta (måste vara frisk) tisdag kvalitetsdag med min kära pojkvän i Göteborg där det vankas shopping, god lunch och biobesök, onsdag blir det jobb hos pappa, torsdag jobb på Rasta, fredag fikan med Linda och sen så ska jag även ta Pompe till hundfrissan. Lördagen ser tom ut men på söndag blir det träning 3 timmar inför showen. Nej, nu får det vara nog. Adjö

Inga kommentarer: