tisdag 18 mars 2008

It's spring


















Symboliserar inte den här bilden det perfekta marsvädret?
Vintern försöker hålla fast oss i sitt grepp men vårens envisa knoppar tränger ändå igenom. Åtminstone är det dröm-vädret för den här tiden, och sånt här väder har det varit idag! (Tog bilden i trädgården) Det har varit soligt och gnistrande vit snö, som på sina ställen smältit bort och låtit färgglada blommor sticka upp sina huvuden som färgranna dekorationer. I like it!

Idag jobbade jag hos pappa igen. Lika trevligt som igår! Brände mera plåtar och fick även hjälpa till att korrigera en logga i Photoshop. I don't mind at all :) Jag, mamma och pappa åt lunch på Kinnekullegården. Utsikten var otrolig. Vi är bortskämda med en underbart vacker natur.

Har spendetat lite tid med min älskling idag också. Vi åt glass och såg på Gladiator, en av de bästa filmerna jag vet. Musiken ger mig gåshud också för den delen.

Inga kommentarer: