måndag 10 mars 2008

Summertime

Åh vad jag längtar efter sommaren... Den här bilden är ifrån Glimminge som ligger precis utanför tennismetropolen Båstad där vi har våran sommarstuga. Vad jag längtar dit! Efter sol, värme och bad. Trött på det här vädret som är nu... Är så grått och tråkigt! Kan inte solen åtminstone titta fram lite? Fast å andra sidan ska jag inte klaga, förra veckan hade vi en hel del fina dagar. Mer av dem tack!
Jaja, allting har sin tid, och vi är redan en bit in på mars så...

Det gick bra att jobba på Rasta igår, jobbade med Moa vilket alltid är lika trevligt! Jag fick blommor med! Inte illa, inte illa!

Nu är det bara fyra dagar kvar på Dafgårds, så gött. Hoppas att jag får hem pappret från polisen snart så att jag kan sätta igång i vikariepoolen för förskolan, nästa vecka ska jag jobba några dagar hos pappa med :) Det ska bli roligt. Nej nu är det dags att slänga i sig något att äta, sen blir det ett Greys avsnitt innan jobbet. Jag är helt beroende av den serien. But it's not that hard to understand. Jag vill att Izzie och George blir tillsammans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kollar alltid på grey's utan mig.