tisdag 8 april 2008

And I wonder...

Varvar ner efter jobbet. Jobbigt där nuförtiden. Massa skit som händer. Pengar försvinner, det är ingen ordning, det är skitsnack här och där, alla pratar fan bakom ryggen... Men det blir personalmöte på torsdag, intressant ska det bli. Tur att man har personer att vända sig till säger jag!
Men det har inte bara varit tråkigt att jobba idag, bra saker hände också. Men nu ska jag inte bli alltför detaljerad.

Gjorde världens godaste lunch till mig och Sebbe idag. Färsk pasta och så en jätte god krämig "sås" till gjord på färskost, gräslök, rödlök och salt och peppar. Sen fick jag ett tips från mamma att skära körsbärstomater i halvor, ringla lite olivolja och grovsalt över dem och sen in i ungen på 100 graders värme. Jätte goda! Vi åt kyckling till också. Det förtjänade vi efter storhandlning på Hjertbergs, och våran tripp till Brukshundsklubben.

Imorgon blir det jobb hos pappa, sen en fika med Lizzy! Henne var det åratal sen jag träffade. Ska bli mycket roligt! Sov gott folk.

Inga kommentarer: