lördag 5 april 2008

Dålig uppdatering av mig det senaste, jag vet! Men har varken haft tid eller lust att sitta vid datorn. Nu ska jag snart iväg på fest också, väntar på att de där por-plåstren jag köpte på Kicks ska verka. Jag tycker det är tråkigt att lägga upp inlägg utan bilder också, men orkar inte föra över några än, får bli imorgon!

Skulle bara kortfattat berätta om igår kväll, jag och Anna struntade i att festa som väl halva Lidköping gjorde, utan gled istället runt i bilen i stan och åkte och hälsade på massa folk på olika ställen. En lyckad kväll!

Idag har jag vart på stan en sväng med mamma och även en sväng med Anna, fick med mig lite kläder från Gina Tricot hem + en väska och sen ett par skor. Men nu ska jag sminka mig och sen iväg. Vi hörs imorgon helt enkelt. Ha en skön lördagskväll gott folk!

Inga kommentarer: