tisdag 29 april 2008

Let's twist

Hello snyggingar! Idag har jag inte gjort något speciellt förutom varit i Skara en snabbis, sen klev jag i mina älskade inlines och for bort till Erika för att ta hand om katterna. De är jätte söta, men jag kan enkelt konstatera att jag är 1000 gånger mer hundmänniska än kattmänniska, hunden är ju trots allt människans bästa vän. Det var riktigt varmt att åka inlines, det har ju varit 20 grader idag. Fått lite färg också, förhoppningsvis. De senaste 3 dagarna har jag känt mig så jäkla orkeslös och trött, inte haft energi till någonting egentligen... Igår klippte jag iaf Sebbes hår, blev hur snyggt som helst. Jag är king! Tränade inför showen igår med. Ska lägga upp bilder på Julias och mitt snygga hopp. Nej, nu ska jag dra mig. Jag och Sebbe ska träffa Erik, Max, Malin, Linus och Nadia vid skogdshyddan... Blir nog lite fotbollsspelande, får se hur mkt jag orkar med.

Inga kommentarer: