fredag 18 april 2008

Mariestad

På bilden skådar ni Mariestad (Vänerns pärla) - dock inte jag som tagit fotot. Men där var iaf jag och Marie idag, gjorde en liten roadtrip och hälsade på Anna-Karin och Henrik. Det var mkt trevligt. Hjälp vad mycket godis jag fick. De som jobbar i macken var ju på godismässa häromdagen, och de var snälla nog att plocka med sig en hel påse åt mig (de fick ta hur mycket de ville) sprängfylld med sötsaker.
Åkte ganska tidigt imorse så vi hann äta frukost på jobbet med. Fick mitt jobb-schema för sommaren nu med.
Och igår var förresten jag och Anna och kollade på fotboll, Kinne-Vedum där Marie och Moa spelar. Frågan är ju nu om man ska börja? Hepp, hinner inte skriva mer nu, ska åka till Sebbe.

1 kommentar:

Anonym sa...

bara fifint =))

händer i helgen då?

KRAM Nadia!