tisdag 6 maj 2008

What's on my mind

Hej, nu är jag hemma igen. Gick bra att träna på showen idag, men får ändå panik ibland när jag tänker på att dagen med stort D närmar sig... för vi har inte hunnit med så mycket som vi borde! Mycket som inte sitter. Jaja, imorgon ska vi träna igen i alla fall. Först jobb, sen träning.
Vad som också närmar sig är min och Annas Grekland-resa... Fick biljetterna idag. 3e juni bär det av. Kommer bli härligt med sol och sköna bad. Hm, vad har jag mer att säga? Att jag saknar min Sebbe jätte mycket. Träffade han varken igår eller idag, och vi kommer inte kunna ses varken imrgn eller på torsdag heller. Blir en sväng på fredag förmiddag isf för jag jobbar på kvällen. Får försöka klara mig men jag saknar han jätte jätte mycket.
Vi åt ceasar sallad ikväll, mamma hade önskat sig det på sin stora dag... Jätte gott! Jag har faktiskt hunnit med att rensa ur min garderob en sväng idag, sen var jag och mamma på Lidéns. Här ser ni ett prov på att jag faktiskt har gröna fingrar... Se så fint jag planterar blommor.
Ser lite väl bred ut på kortet bara. Undra hur de blev så? Hehe. Nej nu ska jag inte babbla på om oväsentligheter, håll bara tummarna kl 10.00 imorgon, snälla ni! (Det gick förresten bra 11.00 idag)

Inga kommentarer: