måndag 5 maj 2008

You give love a bad name





Dessa tre godingar var jag med i lördags. Vi bowlade och spelade biljard och var allmänt sociala på Bowlinghallen helt enkelt. Fast först spelade vi ett väldigt roligt spel hemma hos Erika. Men medans de drack drink efter drink körde jag på Fanta, det finns gränser och med tanke på att jag fick i mig lite för mycket i fredags kändes det bra med en "lugn" kväll. Hade ändå hur roligt som helst! Nu sitter jag och slappar vid datorn, hade nästan glömt bort hur skönt det är att bara sitta här och lyssna på bra musik. Träffade Angelina en sväng precis, vi fikade på MC Donalds... Så skön tjej! Mamma fyller år imorgon. Och förresten, var vänliga och håll tummarna för mig kl 11.00 imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättebra låt!

Förresten är minst hälften av låtarna på det albumet (slippery when wet) skitbra!

/ Gustafen