söndag 10 februari 2008

30-års fest

Jag är trött. Sjukt trött. Men jag får skylla mig själv.
Igår var det i alla fall fest ute i Hällekis, Smedjan
med jobbet. Våran teamledare Andreas fyllde ju 30 år och hade ställt till med en fin tillställning. Det var bordplacering (killarna fick dra ett tjejnamn ur en hatt, så blev det deras bordsdam) och maten var god, det bjöds på olika pajer och sallader. Det var mycket tal och en hel del dans. Och lite för mycket alkohol. vilket känns av såhär dagen efter...
Det var väldigt kul att se alla Dafgårdare (u-hallen) i festkläder och ja, så tillfixade, en del kändes man knappt igen, man ser ju ut som små muppar i arbetskläderna!

Och gissa vad jag ska göra sen? Jobba. Jippy! Inte precis vad jag känner för just nu. Är trött, sliten och lite halvt illamående. Men vad tjänar det till att klaga. Ingenting. Har dessutom inte jobbat på Rasta på evigheter så det ska bli roligt att träffa alla igen.

Fint litet kort där uppe i hörnet va? Rebecca, Karin, jag och Anna föreställer det! Usch, behöver nog ta mig en promenad så jag piggnar till lite...
Jag har förresten världens bästa pojkvän som skjutsade mig och Anna ut till festen igår + hämtade, och sen bjöd mig på en Veckorevyn tidning och kexchoklad, och imorse fick jag frukost på sängen. Jag älskar dig Sebbe!

Det var allt för nu, puss och hej från mig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt du är älskling <3
Jag älskar dig <3

Anonym sa...

How sweet ;] Puppylove för tusan, haha. Men du? Honey. Du kan väl höra av dig till mig snart så kan vi fika innan du jobbar? Jag kan måndag, tisdag, onsdag. Åker ju bort med M sen. Please, call me!

Anonym sa...

BRA! :] Jag vet inte tid än.. kan skicka iväg ett sms eller ringa imorgon! <3