fredag 8 februari 2008

Kill them with kindness


Nu har jag och Sebbe varit och sett "Cloverfield", den var ännu bättre än väntat! Man satt verkligen på helspänn hela tiden, och att de filmade med handkamera gjorde att det kändes så himla verklighetstroget och nära. Karaktärerna kändes riktigt trovärdiga och det var helt enkelt ett bra upplägg med suveräna effekter. Fattar inte hur de kan få till alla dessa effekter faktiskt. Så gå och se filmen, helt klart. Skala 1-5 en stark 4:a från mig.

Jag och Sebbe har a
nnars ätit hos oss ikväll, det stod lax på menyn men jag åt bara räkor!
Nu ska vi snart sova, men först vill jag tillägna några väl valda ord till min älskade hund
Pompe som betyder så oerhört mycket för mig. Han
är verkligen mitt allt och vet inte vad jag skulle ta mig till
utan honom. Världens bästa hund helt enkelt. Älskar
honom!

Förresten en trevlig fika på Henrys med Anna och Camilla idag. Jag tog självklart en sån där chokladbakelse med frukt på. Fast passionsfruktbakelsen är godare!
Avslutningsvis;


KILL THEM WITH KINDNESS.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohoj, Hanna i bloggvärlden is the shit. Det här blir funfun! Skriva kan du ju :] Ja, vi ses i veckan. Tänkte ringa dig igår för att höra hur läget var men jag kom aldrig så långt. Jag har sportlov nu så vill du fika innan jobbet så skulle jag bli SKITGLAD! Vi hörs snart sweetiepie! / Lillefot