måndag 4 februari 2008

i poolen doftar världen klor

min hud är vit under mitt armbandsur, där under tar vintern aldrig slut...

ganska nyss hemkommen från mitt första pass på dafgårds. är riktigt trött kan jag lova, ska bli skönt att lägga sig och sova... något av det bästa som finns faktiskt, att sova :)
inget direkt ett intellektuellt stimulerande arbete att typ slänga på tomater på lite pasta som kommer på ett rullband, men money is money! på lördag ska våran teamledare ha fest också, för han fyller 30, så det ska bli skoj!

förresten vet jag inte vad som är problemet med den här klockan, helt fel tid, men den är iaf midnatt om ni undrar. nej, nu ska jag nog äta lite mer flingor och sedan slänga mig i sängen... adjö

2 kommentarer:

Frida Maria sa...

Angående tiden! Kolla så att den går efter Stockholms tid och inte något annat land. Hade samma problem själv =)

Lacry sa...

tack så mycket, fattade det till sist =)