söndag 3 februari 2008

Ny blogg

Bestämde mig kort och gott för att byta blogg så här är jag. Blir inte många rader skrivna nu i och för sig för jag och Sebbe ska ut och springa snart. Måste få igång konditionen. Kan inte alltid skylla på min astma, lite lathet handlar det också om.


Anyway... Så har jag varit hemma hos Anna idag och pratat med henne och hennes mamma, sen drog vi en vända till Dafgårds så jag vet vart jag ska imorgon, alltså var jag går in. Noll koll här you see! Men det var egentligen onödigt för Anna åker med mig imorgon ändå, jag ska alltså vara där lite tidigare för att prata med min teamledare Andreas och få mina saker och sådär, men eftersom Anna är en sån grym vän följer hon med mig som moraliskt stöd! Tss. Annars skulle hon inte kommit föränn 15.30.

Helgen har annars bjudit på fest och ett rejält bråk med en viss människa som jag faktikt inte trodde jag kunde bli så ovän med? Jag säger bara en sak...
I don't see why God made some people so stupid!
Är det meningen att jag ska känna mig grundlurad nu eller, och skratta åt det? Knappast.


Igår hände det faktiskt en otäck grej. Jag var på väg till Götene för att kolla in Maries nya lägenhet, Moa var också där. Det var jävligt halt ute men jag tog det ändå försiktigt... Vad händer då inte i den blåa rondellen där man svänger in till Götene? Jag tappar total kontroll över bilen och den börjar spinna runt, runt. Och istället för att trycka på bromsen så trycker jag på gasen så jag är på väg rätt ut i diket, men jag lyckas manövrera bilen så jag hamnar istället på en sån där platå upphöjnad ni vet, som skiljer körfälten från varandra innan man kommer in i rondeller osv, där jag till råga på allt körde in i "Götene S" skylten. Och vad det lät. Trodde bilen skulle vara helt förstörd, men det var bara ena backspegeln som pajade. Jag hade tur kan jag lova. Nej nu måste jag dra mig, Sebbe kom. Puss

Inga kommentarer: