tisdag 19 februari 2008

What have you become?


What have you become?
Blir inte många rader skrivna, är riktigt trött. Vi har gått på våra nya arbetstider nu så var inte hemma föränn 00.30. Halva dagen på jobbet idag var rent åt helvete, hade förbaskat ont i huvudet och ingen som helst lust att vara där... Men jag bet ihop och det är jag stolt över nu.
Hämtade mina glasögon idag med! 2 par. Ska fota dem imorgon så ni får se... De ena är ett par Marc Jacobs med bredare bågar i en varm brun ton. De andra är pilotformade i stål typ. Jag gillar dem! Kul att kunna variera lite. Nej, nu kallar sängen... Ska unna mig att sova ut länge! Sedan ska jag ägna lite tid åt att kolla olika utbildningar imorgon... Det som är bra med att jobba (förutom pengarna då) är att man faktiskt blir sugen på att börja plugga igen, trodde jag aldrig jag skulle säga med tanke på hur skoltrött jag var i 3:an! Men jo, det är jag. Måste boka tid med studievägledare på Komvux med. Aja, Godnatt med er.

Inga kommentarer: