söndag 17 februari 2008

I always wanted to be a gangster

"As far back as I can remember,
I always wanted to be a gangster"

Nu sitter jag hemma hos Sebbe, vi ska snart sova. Imorgon är det tillbaka till vardagen som gäller, och med tanke på våra ändrade arbetstider i U-Hallen blir det en timmas längre jobb... Men imorgon ska jag iaf hämta mina nya glasögon! Underbart.

Fin bild va? Jag och Anna gick verkligen in för fisket... Men något napp fick vi inte! Vi ser verkligen ut som riktiga friluftsmänniskor. Trevlig utflykt i alla fall. Sebbe, Basse och Anna åt grillad korv medan jag åt paj, inte så förtjust i korv faktiskt, går att äta men ingen höjdare...


Ikväll så var (som sagt) jag, Sebbe, hans syster och hennes pojkvän på bio i Skövde. Vi såg Sweeney Todd. Den var makalöst bra! Genialisk, väldig blodig men åh så underbar. Tim Burton är ett geni! Edward Scissorhands är nog ändå hans bästa film men Sweeney Todd ligger inte långt därefter.

Idag har jag även hämtat tavlan Matilda gjorde till mig. Visst är den fin? Jag älskar den, den är charmig! (Matildas bild för övrigt)
Nu är det dags att sova, vill bara avsluta med att jag hatar Sebbes dator! Puss




Inga kommentarer: