onsdag 12 mars 2008

Announcement

Hemma från jobbet nu, det gick väl okej idag trots allt, skönt att vara avbytare för då blir sista rasten alltid lite extra lång! Nu är jag dock grymt trött och ska snart slänga mig i sängen.

But first I have an announcement to make... Sebastian älskling ska försöka bli rökfri! På allvar! Ni anar inte hur glad jag är! Som jag tjatat... Äntligen ska han försöka ordentligt. Ni som känner mig vet hur starkt jag är emot rökning, jag fattar inte hur en vettig människa kan vilja suga i sig sånt gift när man vet vad det gör med kroppen. Och jag skiter i om jag låter som en jäkla moraltant för det är ren och skär fakta. Så nu önskar jag stor lycka till till min älskling, detta fixar du Sebbe. Tänk på alla pengar du sparar också. Och vem vill förresten stödja ett sånt skit-företag som tex Marlboro?



1 kommentar:

Anonym sa...

Jajamensan! Nu gäller det.