torsdag 13 mars 2008

And now they all try to copy her, isn't that a shame

Usch. Jag är darrig och konstig i hela kroppen - man blir det utav Bricanyl, eller så måste jag överdoserat. Jag och Sebbe bestämde oss för en joggingtur innan och då behövde jag lite luftrörshjälp med tanke på min astma. Men man blir helt knasig av den där medicinen! Kommer väl snart börja hyperventilera.

Nåja. Snart kommer Anna hit. Vi ska baka innan jobbet. Just precis! Sista dagen på Dafgårds för mig idag, så ville bjuda på någonting gott... Vi ska göra kladdkaka med smält Marabou choklad. Sounds good. Får lägga in en bild sen på den...
Nu är mamma och pappa i Tyskland, något med jobbet. De landade igår. Hoppas de har det fint!

Och just det, glöm inte att bjuda på er allesammans, ett gott skratt förlänger livet!

Inga kommentarer: