tisdag 25 mars 2008

Göteborg




Har varit dåligt med bloggning från min sida nu. Men det ska ändras på!
Idag så åkte jag och Sebbe till Göteborg för lite shopping och kvalitetstid. Vädret var väl inte det roligaste men man ska inte klaga. Fick med mig ett par ljusblå byxor från Monki hem (om du läser detta Matilda, jag letade efter dina skor men de fanns inte inne), en blommig luvtröja från Only, svarta tights från Rut mfl samt en parfym som luktade gurka och Elizabeth Arden eight hour cream. Sebbe hittade faktiskt en tröja, hör och häpna. Riktigt snygg var den, eller ja tröja var det inte, en gul t-shirt helt enkelt. Mycket snygg. Och under dagen har jag och Sebbe konstaterat hans förtjustning i rulltrappor och skjortor, fast skjortor visste vi ju redan. Men rulltrappor, det var något nytt.
Nu är jag himla sugen på att göra en grej snart, fast jag är ju väldigt spontan av mig och tänker inte alltid igenom mina idéer så jag tänker inte tala om något än föränn jag känner att det är mer genomtänkt. Nu ska jag sova. Jobb imorgon. Puss


1 kommentar:

Anonym sa...

hans förtjusning för, inte i.