söndag 30 mars 2008

Idioter till människor



Nyss hemkommen från Rasta och fy helvete vilken tråkig avslutning det här passet fick... Jag kan inte för mitt liv förstå hur vissa människor kan vara så oerhört otrevliga! Jag och Sara var på väg att fixa iordning det sista innan stängning när 2 män i 50-60 års åldern kommer in och är allmänt jävla @€@!543543 fuckade. Jag vill inte ens gå in på hur de betedde sig men det värsta var nog när Sara råkade höra vad de pratade om när hon torkade bord. Inget jag heller vill gå in på men sånna där människor skulle man bara vilja ge ett skott i huvudet.

Annars gick jobbet bra, fick träffa världens coolaste Caroline med. Tråkigt bara när det ska bli såhär som det blev i slutet.

Jag och Sebbe lunchade med hans föräldrar på stan i förmiddags, då köpte jag även de två böckerna ni ser bild på samt en skinnjacka. Ja, jag hittade en! Givetvis fejk förstås. Skulle aldrig kunna bära en äkta och veta att ett djur lidit bara för min fåfängas skull. Beställde även två fodral från American Apparel förut, tycker de är så snygga. Ett vitt och ett rött. Imorgon blir det träning inför föreställningen... Lite nervös faktiskt! Hoppas det kommer gå bra. Blir nog träning på Friskis & Svettis imorgon med. Nej måste sova nu, hörs imorgon. Godnatt.

Inga kommentarer: