fredag 28 mars 2008

Min dag

Tog en fika med Linda förut idag, vi hann även springa in och ut ur vissa affärer, därför passar det dagen till ära bra med lite gamla bilder på oss två tänkte jag. Kort från en förfest hos Alexandra, kort från min och Lindas 18 och 19 års fest och vi i bilen med solglajjor och mjukisbyxor, på väg till/från Överby. Jag älskar att kolla på gamla kort, minnen och nostalgi!
Pompe var även hos "hundfrissan" idag och gjorde sig fin, efter att jag och Sebbe hade hämtat honom åkte vi till stan en snabbis för att jag var på desperat jakt efter en vårjacka... Men hittade ingen. Så nu ska jag försöka hitta någon bra sida på nätet, någon som vet någon där man kan beställa fina jackor?
Nu har iaf jag och Sebbe ätit, och jag slukade en himla massa chips... Ni vet när man är sådär chipssugen så man bara inte kan sluta. Man tänker att man bara ska ta några men så slutar det med att man ätit halva påsen. Fy! Men vi tog en promenad med Pompe efteråt, och diskuterade Kent-låtar. Alltid lika trevlig. Nu ska vi se på film!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nawh. Vad sött. Hade nästan glömt bort de där korten. De sitter i mitt album men finns inte kvar i datorn. Himla sött. All kärlek ;)