måndag 31 mars 2008

Sista mars


Sitter hemma hos Sebbe, har egentligen ingen ork till att skriva. Men idag har jag hursomhelst jobbat hos pappa, började dock lite senare eftersom jag jobbade kväll på Rasta igår. Sen efter att jag jobbat klart hos pappa åkte jag till Rasta för en fika med Marie, vi träffade Therese och Henrik också.
Måste förresten säga att Anders, som är ekonomiansvarig hos pappa, är världens mest humoristiska typ. Vad man än pratar om och diskuterar kan han vända till en ordvits. Skillat! Imorgon kl 11.00 ska jag ha möte på Komvux och diskutera framtidstankar. Därefter ska jag till Kicks en snabbis för att inhandla en foundation. Nu ska jag umgås med min älskling. På återseende. Förresten, The Beatles är fullkomligt bäst. Är inne i en Beatles period för tillfället.

1 kommentar:

Anonym sa...

heeeey :D