tisdag 1 april 2008

I've just seen a face

Nu lyssnar jag på The Beatles. Jag tror faktiskt inte något band någonsin kommer slå dem i storhet. Jag funderade förut på alla låtar som de gjort, och jag fattar inte hur de kunnat åstadkomma så oerhört underbar musik. Jag menar, tänk bara på Lucy in the sky with diamonds, Yesterday, Ob-la-di Ob-la-da, Hey Jude, Help!, Michelle, Across the Universe, Let it be, I want to hold your hand, jag kan fortsätta i all oändlighet. Jag avgudar verkligen deras verk, inget band kommer någonsin kunna slå dem, jag lovar er.

Jag skulle lätt kunna fortsätta lovorda tidernas bästa band, men tänkte försöka få inte lita annat i det här blogginlägget med.

Det har verkligen varit vår i luften idag! Klockan 11.00 befann jag mig på komvux för studievägledarmöte. Har lagt upp min studieplan nu. I höst ska jag läsa Matte B, Fysik, Biologi och Kemi A, sen till våren blir det motsvarande B kurser + Matte C. Ska även läsa någon mer kurs för att uppnå 400 poäng så man får pengar varje månad. Funderade på Religionskunskap B eller nybörjarfranska. Ja, hursomhelst så blir det Biomedinska Analytiker programmet för min del. Men kommer, med tanke på att jag ska läsa upp, inte kunna söka in föränn hösten 2009. Men det känns oerhört bra att ha ett mål.

Sen strosade jag och Sebbe runt på stan, alltid kul att se folk man känner, träffade bland annat världens coolaste Dzejna! Jag köpte en foundation och produkter till håret (som ni ser på bild) Sen åt vi glass och vi var faktiskt inne på De La Gardie lite för att hämta ett gammalt högskoleprov. Kändes skumt, inte varit där inne sen studenten. Därefter åkte vi hem till Sebbe och satte oss ute i hans trädgård och njöt av solsketen med Johan. Vi diskuterade bland annat Peace and love festivalen - ska vi åka Sebbe?




Nu ska jag fortsätta småstäda mitt rum, sen blir det tidig sängång. Ska upp tidigt och jobba imorgon. Ha det bra alla, nu ringde Elin. Puss




1 kommentar:

Anonym sa...

Heeey du är så himla söt alltså! nämnt mig och allt hihi!

Nämen det får bli kent för oss, ska bli sååå himla kul!! :D