söndag 13 april 2008

Delicious


De enda korten som togs igår, vet inte varför men det var Jenny som hade kamera och det glömdes väl helt enkelt bort... Hursomhelst. Hade en liten förfest hos mig och sen bar det iväg till Delicious, kul att festa med jobbar kompisar, även om Mariana och Jenny svek mig, Sanna och Anna för Stadt. Andreas var också på besök i Lidköping, var kul att träffa honom! Igår var det verkligen roligt att festa. Annars har jag den senaste tiden mest varit taggad i början och sedan ballat ur runt midnatt, men igår var det fart ända fram till stängning iaf. Sen hämtade Sebbisen mig, fast det dröjde ett tag innan jag kunde sova pga diverse telefonsamtal och ja, olika anledningar helt enkelt. Men allt är utrett nu, hoppas bara att allt blir bra... Linda, nästa gång får du följa med ut!
Idag vaknade jag upp tidigt, kände verkligen av gårdagens alkoholintag men skylla sig själv det får man göra... Begav mig till Rasta för att fixa lite, sedan åt jag lunch hemma hos Sebbe och därefter åkte jag till Monica för att kolla in valpen hon har kvar! De andra valparna blev hämtade i fredags men en liten gullig en ska vara kvar i 2 v till. Ur söt. Sedan kom Marie, Moa och Therese hem till Monica för de skulle vara med på nån hudvårds-kurs? Men jag hoppade, åkte hem och sov lite... Skulle egentligen åkt hem till Marie och sovit där ikväll, men var trött och lite illamående efter att jag hade sovit så det får bli en annan gång. Imorgon öppnar jag på Rasta, that sucks. Måste verkligen lägga mig i tid ikväll...
Jag måste bara säga att igår på Delicious, så kom en tjej fram till mig och gav mig massa komplimanger, shit vad glad jag blev! Det är ju inte ofta en tjej kommer fram till en annan tjej och gör det, så det värmde verkligen att få höra sådana fina ord!
Avslutningsvis så vill jag bara skriva några rader om Engla, den lilla flickan som nu hittats död. 42-åringen har erkänt mordet på henne. R.I.P Engla. Fy fan vad hemskt. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det. Skjut den där jävla 42-åringen i skallen för helvete.
Tänd ett ljus för Engla ikväll, och visa att du bryr dig. Det ska iaf jag göra.


Inga kommentarer: