måndag 14 april 2008

Jobbig upptäckt

Usch, vad trött jag är. Öppnade ju imorses, segt att gå upp men sen gick det ändå rätt bra. Värre är när man ser löpsedlarna när man kommer till jobbet och bilder på han som mördade Engla, kände igen han direkt - Anders Eklund. En av våra stamkunder på Rasta... Han är lastbilschaufför och kommer ofta och stannar hos oss. Jag har pratat och varit trevlig mot honom. Han brukade jämt snacka om sina jävla tatueringar, och frågade mig vad jag tycker han skulle göra för någon nästa gång... Jag blir så jävla äcklad. Tänk om man hade vetat vilken psykiskt sjuk person han är. Jag ryser verkligen i hela kroppen när jag tänker på det.

Har varit på astmaundersökning idag, fick testa lungfunktionen både med och utan medicinen, den där medicinen gör en helt konstig. Blir helt speedad av den först och darrig i hela kroppen, men efter ett tag jätte trött. Sedan var jag även på AB Bostäder, kollade lite på lägenheter osv. Om jag får tag i en jag gillar, blir det nog så att jag (eventuellt) även skaffar en till hund mot slutet av sommaren. Monica får en ny kull i slutet på Maj, och är riktigt sugen på en till hund. Vet att Pompe skulle bli överlycklig.

Inga kommentarer: