onsdag 2 april 2008

Jobb + Färg och Fantasi + Lotter

Sitter här i pyjamas och bara tar det lugnt. Kikar runt på lite kameror, vill verkligen köpa en nu. Fick låna Sebbes kamera idag men kan inte lägga in några bilder för har ingen sladd. Har nog inte råd att lägga mer än 2000 kr på en kamera nu, men man kan ju få en helt okej för det priset. Vill bra ha någon så jag kan gå ut och fota igen! Får abstinens.

Har jobbat på Rasta idag, fick en present av Henrik! Sen väntade jag på Marie tills hon slutade, så åkte vi till Färg och Fantasi i Götene, en jätte mysig affär med allt möjligt. Jag köpte två par örhängen, ett gott te, en tvål och en jätte fin blomväxt ungefär, samt ett fint kort att ha i plånboken med en bra budskap på.

Haha, förresten, jag och Marie bestämde oss för att köpa trislotter förut idag i macken när vi jobbade, för 100 kronor var så skulle vi sedan dela på vinsten vi fick. Vi vann hela tiden massa småvinster, 25 kr där, 50 kr, 75 kr, t o m 100 kr. Så vi köpte nya lotter för pengarna hela tiden och jag vet inte hur många lotter det blev till slut, men till sist fick vi en nitlott och så vart det med de, men de va rätt kul!

Nu ska jag ringa Marie, ha det fint allesammans.

Inga kommentarer: