onsdag 23 april 2008

Trött trött trött

Trött är bara förnamnet, ska snart stupa i säng. Var otäckt jobbigt att stiga upp i morses, jag var inge vidare pigg på att jobba idag kan jag ju säga. Men men fick bita ihop. Sen direkt efter jobbet åkte jag hem slängde i mig lite paj sen iväg igen och träna 3 timmar inför showen. Sen kom jag hem och då kom Sebbe hit och följde med till Erikas lägenhet, gav katterna mat fixa kattlådan osv osv. Sen Mc Donalds så jag fick i mig lite mat. Nu, sängen.

Imorgon ska jag jobba först hos pappa sen Rasta, blir verkligen en hel dag... 15 timmar typ. Det positiva med att ha jobbat så mycket som jag gjort är ett grymt bra lönebesked. Men så bra lön som jag kommer få på fredag kommer dröja tills nästa gång för där var ju Dafgårds pengar inräknade, jobbade ju där halva Mars. Men riktigt bra känns de, ska lägga undan en del pengar.

Inga kommentarer: