tisdag 22 april 2008

No day but today

Så ska besinpriserna gå upp ännu mer... Kommer snart inte ha råd att åka bil längre för fasen. Visst måste något göras åt miljön men tror inte det är rätt sak att klämma åt bilisterna, folk i Norrland tillexempel som bor väldigt glest och måste använda bilen för att ta sig någonstans, hur kul tror ni det kommer kännas i deras plånbok? Dessutom är kollektivtrafiken fortfarande på tok för dyr... Jaja, nog om det. Småsträckor som att ta bilen till Sebbe försöker jag iaf sluta med, kör på inlines ist och det är så himla gött!

Haha förresten hade jag tagit fel på dagarna, det är imorgon jag jobbar 8-16, så när jag kom till jobbet imorses blev jag helt paff när jag fick höra att jag inte skulle jobba! Men men kom upp i tid iaf och hann rensa iordning på mitt rum, sen har jag vart med Sebbe hela dagen, njutit av det fina vädret. Tog bland annat en glass på Birgers med Erik, Malin, Carro och Krille. Satte oss på stolarna precis utanför, riktigt varmt var det. Åkte förbi Erika ikväll med för att hämta nycklarna till hennes lägenhet, ska ju som sagt bo där i en vecka och ta hand om hennes katter medan hon är i Spanien. Nu ska jag sova, ha det fint gott folk.

1 kommentar:

Anonym sa...

=)

Bara fin vettu.. hehe

du då?

KRAM Nadia.