måndag 21 april 2008

Your love is wicked

Åkte inlines hem från Sebbe, svin skönt!
Nu känns det verkligen att våren är här. Har varit ett underbart härligt väder idag och har njutit av det till max.

Helgen har varit bra sov hos Marie i lördags, men det tog ett tag innan vi kom hem till henne och det berodde inte på att vi var sega med att stänga restaurangen utan Rasta blev invarderat av en fladdermus... + att det var streetrace precis utanför, vi snackar nog om en ca 100 bilar som cirkulerade runt, runt så vi fick ringa polisen. Tur att Monica var med oss.

På söndagen när vi vaknade umgicks vi med Henrik, vi tog oss en promenad i Götene och käkade sedan pizza på Gatuköket och njöt av solen. Sedan var det dags att jobba igen.

Idag har jag varit ledig men gick ändå upp i hyfsad tid för skulle hem till Therese och hälsa på tillsammans med Marie. Vi satt också ute i solen och kollade på när Amber lekte. Därefter åkte jag till Anna en sväng och satt ute i solen med henne, sedan for jag en snabbis till läkaren och efter det träffade jag Anna igen, vi köpte glass och även en baguette och gick till Rådhustrappan för att lapa sol... Satt där ett bra tag. Och nu kväll har jag spelat lite fotboll med Älsklings Sebbe, Johan och Erik, sen åkte jag och Sebbe hem till honom och lagade mat och såg på Anna Phil. Nu är det dags för att mig att sova, börjar 08.00 imorgon. Snart får jag min kamera med, så länge får ni nöja er med ett halv-gammalt roligt kort på mig och Sebbe.








Inga kommentarer: