onsdag 7 maj 2008

Lägenhet och stressig dag

Jag är trött. Orkar knappt skriva. Den här dagen har verkligen gått i 110. Började med att jag jobbade hos pappa, sen åt jag lunch med Marie på Gatuköket i Götene, vilket iofs var jätte trevligt, sen jobbade jag lite till hos pappa, därefter ringde Erika och undrade om jag kunde åka ut till Rasta och hjälpa henne packa upp varor inne i macken, Preem alltså. Vilket jag gjorde snäll som jag är! Så där var jag några timmar. Sen hem i 10 minuter och därefter åkte jag ut till den andra Erika, min sångpedagog, i Mellby där hela gruppen skulle samlas för träning inför showen, och vi tränade i 4-5 timmar. Är totalt slut. Men det har ändå varit en trevlig dag, så jag ska inte låta allför negativ.

Och vet ni vad? JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!!! En 2:a, HUR FIN SOM HELST, typ helt nyrenoverad i privathus, I'm in looooove. Flyttar in 1:a Augusti, vilket passar bra för kommer ändå inte hinna innan.

Imorgon ska jag sova uuuuuuut, sen blir det jobb på kvällen. Men ska till Färg & Fantasi med Marie innan, men det hinns med. Jag saknar min Sebbe. Sov gott allesammans.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va sjysst med egen lya då :) Måste kika in nån dag när du flyttat in^^ När är showen förresten ? :)

Anonym sa...

vart ligger den? :)

Anonym sa...

Heej. Jo då man överlever som alltid.. hm.. HAde trevligt med dig i alla fall. Får ta och gå ut utan dom någon gång tycker jag ! Kram