torsdag 24 juli 2008

Sjuk en härlig sommardag = tråkigt

Det var verkligen inte igår jag skrev i den här bloggen. Tappade intresset ett tag men ska nu se om jag kan väcka det till liv igen. Är dessutom jävligt uttråkad och har inget bättre för mig så kan lika gärna skriva några rader. Är nämligen sjuk och har varit det i 3 dagar, och hur roligt är det på en skala när solen strålar från en klarblå himmel? Jag vill också vara ute och njuta av vädret. Igår gick jag knappt utanför dörren, köpte bara kinamat, annars var jag bara inne och kurerade mig. Idag tänkte jag faktiskt sträcka mig så långt att jag lägger mig ute en sväng i trädgården, men inte särkilt länge, vill inte ta några risker. Det är ju inte bra att sola när man är krasslig. Jag är alltså rejält förkyld, har i princip ingen röst, hostar, nyser osv. Men jag har däremot ingen feber! Så jag borde nog bli hyfsat frisk tills imorgon. Eller det måste jag bli! För jag ska till Liseberg då med Marie <3 (Jävlar vad sur jag blev nu, försvann massa text som jag hade skrivit...)
Jaja, och sen efter Liseberg tar jag tåget ner till Båstad för att spendera några härliga dagar på Bjärehalvön, inte tråkigt det inte! Så alltså måste jag bli frisk men känner mig faktiskt lite bättre än igår, så det är ju på rätt håll iaf.

Övriga nyheter? Flyttar till min lägenhet nästa vecka, får även hem min sötnos Tessa. Jag längtar! Nej nu orkar jag inte skriva mer, blir kanske senare isf, för lär inte ha särkilt roligt denna dag. Puss och hej

Inga kommentarer: