torsdag 11 september 2008

Kemi

Nu ska jag försöka komma igång med skrivandet igen tänkte jag.
Sitter i lägenheten med en som vanligt busig Tessa brevid mig som vill bita i allt.
Borde läst betydligt mer kemi än vad jag gjort idag. Får lägga mig i sängen och läsa typ 2 timmar. Skolan är betydligt svårare och tar mer tid än jag trodde. Läser ju kemi, fysik, biologi, matte och engelska c på komvux, och naturvetenskapliga ämnen är jag väl egentligen inte "byggd" för... men jag ska inte ge upp.
Imorgon ska jag ut och äta med en vän, sen blir det mest jobb/plugg i helgen. Men nu ska jag återgå till kemins värld, vi hörs nog snart.

1 kommentar:

matilda lovisa sa...

Hello. Klart jag kan hjälpa, men den filen med din banner ligger dessvärre på den stationära datorn hos mamma och pappa i Lidköping. Ska dock dit om en vecka, så då kan jag flytta över den till min bärbara! Kram