söndag 17 februari 2008

Debatt, fiskning och bio

Vaknade exakt 10.13 imorse så skyndade mig att sätta på Nyhetsmorgon där bland andra Blondinbella och Stina-Lee skulle vara med och prata om bloggning. Även Eleonore var med och pratade men henne känner jag inte till. Jag brukar följa Blondinbellas blogg just för att jag tycker det är intressant att hon har så starka åsikter som hon delar med sig av - hennes åsikter är dock inga jag gillar, tex så bär hon päls vilket jag tycker är rent ut sagt förjävligt och det är lätt att irritera sig på hennes självgodhet - men jag gillar det faktum att hon är så driven. Men usch vad jobbig hon var att lyssna på under Nyhetsmorgon, hennes röst skar i öronen och det märks hur mediakåt hon är, hon försökte ta så mycket utrymme som möjligt. Tråkigt. Hade velat höra mer från de andra tjejerna.

Nog om det, nu ska jag snart göra mig iordning, jag och Sebbe ska nämligen ut och fiska med Anna och Basse. Ja, ni hörde rätt. Fiska! Haha, kommer att tänka på den gamla Janne Långben filmen när Långben ska ta med sig sin son Max för att fiska... Den är så charmig. Sen blir det bio ikväll, Sweeney Todd ska ses tillsammans med Sebbe, Sanna och Erik. Lev väl!

Inga kommentarer: